1.3.09

Colourful Radio

Στην Ελλάδα, ακούμε village fm, kiss fm, radio dee jay, άντε και κάνα Red, μέχρι να αποκτήσουμε κρίση και επαφή με τον κόσμο. Τότε περνάμε στον Κόσμο, στον εν λευκώ, στο κόκκινο για τους αριστερούς και στο μελωδία για τους εντεχνάδες. Για μένα βάλτε και το τρίτο πρόγραμμα. Οι περισσότεροι απλά συνεχίζουν να ακούνε πόπ σταθμούς ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ βέβαια.

Το θέμα μου σήμερα, είναι ο σταθμός που ακούν όλοι (όμως πραγματικά ΟΛΟΙ) οι νέοι στην γαλλόφωνη ελβετία. Λέγεται couleur 3. Ήδη το όνομα είναι πιο ενδιαφέρον απο ¨φιλί εφεμ¨. Ξέρω πολύ καλά οτι θα μου πείτε πως το ράσο δεν κάνει τον παπά, όμως ακούστε ποιός είναι ο παπάς. Ο couleur 3 είναι ο,τι πιό ενδιαφέρον έχω ακούσει σα ραδιόφωνο. Έχει ενα μεγάλο χιουμοριστικό κομμάτι, με τους πιο ταλαντούχους κομικούς να κάνουν κοφτερή πολιτική σάτιρα και να πελεκάνε κυριολεκτικά την ακροδεξιά, το συντηριτισμό κτλ, διενεργώντας, πάντα με υπεύθυνο, ρεαλιστικό, αστείο και όχι προσυλητιστικό ή προπαγανδιστικό τρόπο, σοβαρή πολιτική κριτική. Επίσης φιλοξενεί εκπομπές σχετικά με την indie μουσική σκήνη, όπου παρουσιάζονται δωρεάν, μουσικοί που κανονικά δεν θα είχαν δίοδο στο κοινό αλλά και ήχοι απο όλο τον κόσμο. Η μουσική που πέζεται είναι πολλών ειδών, απο trip hop και electronica μέχρι reggae, ska, rocksteady και φυσικά hip hop. Το κλίμα είναι πάντα ευχάριστο και ανάλαφρο, όμως όχι αδιάφορο, με συνείδηση των προβλημάτων του πλανήτη και της ανθρωπότητας. Αν προσθέσουμε και οτι η πρωτοβουλία είναι δημόσια και άρα 100% ελεύθερη απο διαφημήσεις,διαμορφώνεται η εικόνα του ραδιοφώνου του ονείρου.

Η ελληνική νεολαία ακούει τα σκατά. Η ελβετική ακούει couleur 3.

Άν θέλετε να ακούσετε και εσείς, μπορειτε να πάτε www.couleur3.ch


Ακούσατε? η αυστριακή ακροδεξιά κέρδισε τοπικές εκλογές. μπρρρρρ.
Καλά αν αρχίσω να εξετάζω την επικαιρότητα βασικά. Θα γεμήσω 6 πόστ και θα πάθουμε όλοι κατάθλιψη.

Πήγα στουτγάρδη ταξίδι με τη σχολή. Δεν ήμουν καθόλου καλά, και ως εκ τούτου δεν τρελάθηκα απο ευχαρίστηση. Είναι μια πόλη πάρα πάρα πολυ καταθλιπτική. Μεγάλη αλλά μικρή, χωρίς κάτι να απορροφά την ενέργεια και να προσελκύει το μάτι. Με μεγάλο πρόβλημα κλίμακας και μπερδεμμένη πολεοδομία. Γενικά μία πόλη που σε κάνει να αναρωτιέσαι ¨γιατί ζώ?¨. Είδαμε κάποιες ωραίες αρχιτεκτονικές παρ όλα αυτά. Δείτε:















Αυτά. Φιλάκια φίλοι.

17 commentaires:

  1. Anarxikoi kai volsevikoi auti i gi de sas anikei. Re file, eisai evraios, tourkos kai aristeros kai kaneis to maga, kserw pou meneis kai se lene Antwni Proko Berler, etsi kai se piasw kamia mera tha se kseskisw sto ksulo, tha sou spasw ta kokkala. Na euxesai na mi me deis pote mprosta sou gt to kinigi molis arxise!

    RépondreSupprimer
  2. δεν θέλω να συνεχίσω να κάνω το μάγκα, αλλα δεν σε φοβάμαι τρέλε νταή της δεξιάς. Είμαι σίγουρος πως και εγώ σε ξέρω φυσικά. Πάντως δεν είναι και τόσο γενναίο να απειλείς ανώνυμα κάποιον που γράφει επώνυμα. Επίσης αν ήσουν πραγματικά δυνατός θα μου έσπαγες τα κόκκαλα με τα λόγια και όχι με τα χέρια. Να σηματοδοτήσω επιπρόσθετα το γεγονός ότι, εγώ ο εβραίος αρίστερος τούρκος (και μαύρος και ομοφυλόφυλος?) γράφω με ελληνική γραμματοσειρά ενώ εσύ? Τέλος, μάθε οτι φυσικά και η γή αυτή δεν μου ανήκει, πρώτον γιατί δεν είμαι ούτε αναρχικός ούτε μπολσεβίκος, και δεύτερον γιατί τελικά δεν ανήκει σε κανέναν.

    Σε χαιρετώ φιλικά...

    RépondreSupprimer
  3. xaxax me tis malakies pou gradeis katalava posa ksereis peri deksias kai poso sou exoun kanei plisi eggefalou oi malakes, exeis ginei san pollous allous ena avoulo kai anideo plasma me skata ston eggefalo! kai tourkos eisai kai aristeros eisai, gia mauros kai omofulofilos den eipa profanws pali evgales lathos sumperasmata logo tis malakias pou se dernei. Telos den einai mpolsevikos, einai volsevikos, asxete, mathe ligo istoria kai pws arxise na anaptusete i aristera kai meta grapse tis anousies filosofies sou mpetovlaka. Kai gia auto pou les me ta logia pou spane kokkala, den eimai poiitis ilithie kai oi polemoi den nikithikan me ta logia, alla me tis prakseis. Alla pou na to ksereis afou eisai stokos stin istoria!

    RépondreSupprimer
  4. Πότε όμως ο πόλεμος έκανε καλό? και επίσης ποιος σου είπε οτι εγώ σε πολεμάω? Αυτό περι δεξιάς αν θές το παίρνω πίσω δεν είναι αυτό το θέμα μας, το έβαλα απλά επειδή είναι το αντίθετο της αριστεράς, και για να μου τα χώνεις τοσο άγρια θεωρόντας με αριστερό μάλλον πρέπει να είσαι αντίθετος. Όσο για το μαύρος και ομοφυλόφιλος πρέπει να παρατηρήσω οτι δεν έχεις χιούμορ. Όσο για τις ιστορικές μου γνώσεις δεν νομίζω οτι είσαι σε θέση να τις σχολιάσεις, όμως η λέξη μπολσεβίκος προέρχεται τη λέξη bolchinstvo (большенство), που σημαίνει πλειοψηφεία στα ρωσικά. Το βολσεβίκος τεκμηρίωσέ το αν θές να με πείσεις. Τέλος να παρατηρήσω οτι έχω το αναφαίρετο δικαίωμα να γράφω οτι θέλω έχοντας διαβάσει η μή ιστορία (πράγμα που φυσικά έχω κάνει) ενώ αυτά που γράφω δεν τα θεωρώ φιλοσοφίες ούτε πιστέυω οτι έχουν ουσία. Απλά αν γουστάρω τα εκφράζω, ας το θέσω έτσι. Ξανα αναφέρω το γεγονός οτι γράφεις greeklish και οτι επιτίθεσαι δειλά και ανώνυμα.

    RépondreSupprimer
  5. nice try!! Just, don't use the same words again n' again ;)
    Anyway it's your flaws I like the most.

    RépondreSupprimer
  6. ei ei που ειναι το κατοικιδιο μααααν ελα ρε ντοχ αν δεν εχεις τραμπουκους δε θα διαβαζω το μπλογκ σουου βρες τραμπουκους ΒΡΕΣ

    RépondreSupprimer
  7. nice try!! Just, don't use the same words again n' again ;)
    Anyway it's your flaws I like the most.

    *not the mad-conservative bully anonyme

    RépondreSupprimer
  8. deila kai anwnuma den einai gt de katalavainw tis malakies gallika pou grafeis kai variemai na kanw profil se kathe malakia blog pou tha sunantaw sto net. Dikaiwma na grafeis oti thes exeis (pros to paron), de sou to sterise kaneis auto. Alla to na les malakies kai na epireazeis anthrwpous anohtous den exeis. Gia to greeklish pou les kati exei pathei to pc kai aplws de mporw na allaksw ti glwssa an auto einai to provlima sou. Kai teleiws pliroforiaka an nomizeis oti oi polemoi einai kako pragma pes to stous ellines gia tous amuntikous polemous pou ekanan. H Agglia kai polles aneptugmenes xwres einai auto pou einai simera logo epektatikwn polemwn pou ekanan, S'aresei i oxi, auti einai i alitheia. Kai telos gia tis proswpikes epitheseis pou sou ekana ofeilontai se pragmata pou exoun akoustei gia sena apo empistes piges kai pistevw pws aksizeis na fas ena ksulo gia na suneltheis. Vevaia tha mou peis poios eimai egw pou tha krinw ton kathe anthrwpo, thewrise to loipon amartia peri "mi krineis gia na mi kritheis".

    RépondreSupprimer
  9. Δεν έκρινα κανέναν προσωπικά. Αν το έκανα πές μου πότε. Επίσης και χωρίς να ανοίξεις λογαριασμό μπορείς να συστηθείς και να υπογράφεις τα πόστ σου. (είμαι ο τάδε, ξερω ποιός είσαι, θα σε κάνω τουλούμι στο ξύλο για αυτό και γι αυτό και γι αυτό το λόγο, υπογραφή τάδε).Το μπλόγκ αυτό είναι επώνυμο (απρόκος κτλ) και θα εξακολουθήσεις να είσαι δειλός μέχρι να πείς (αλήθεια) ποιός είσαι.

    Το δικαίωμα να γράφω οτι θέλω συνεπάγεται το δικαίωμα να εππηρεάζω όποιον καταλαβαίνει αυτά που γράφω. Δεν μπορείς να αρνηθείς το πρώτο άρα μην αρνείσαι το δεύτερο. Αν θές να λές οτι σέβεσαι τα δικαιώματα του άλλου, φτιάξε ένα μπλόγκ που θα αναλύει γιατί έχω άδικο, ώστε να πείθεις εσύ (που πιστεύεις οτι έχεις δίκιο) τους ανθρώπους για την κενότητα των λεγομένων μου.Την κενότητα αυτή δεν την αρνούμαι, και δεν πιστεύω οτι κατέχω κάποια αλήθεια. Πέρα απ'αυτό εγώ δεν σκοπεύω να πείσω κανέναν για τίποτα, και ούτε νοιώθω πως ο,τι λέω έχει διδακτικό χαρακτήρα η ακόμα και σκληρό ιδεολογικό περιεχόμενο. Εσύ απο την άλλη, με τη φράση ''σ'αρέσει ή όχι, αυτή είναι οι αλήθεια'' πιστεύεις το αντίθετο. Μέχρι και στην ιστορία που είναι γεγονότα και θεωρητικά θα έπρεπε να υπάρχουν ''αλήθειες'' οι απόψεις διίστανται και όλοι διαφωνούν μεταξύ τους. Για παράδειγμα για το κατά πόσο υπάρχει καλός και κακός πόλεμος. Βέβαια, ο πόλεμος που εσύ μου λές οτι μου κυρήττεις είναι 100% επιθετικός. Επιπρόσθετα, το οτι κάποιες χώρες δυναστεύουν σήμερα, και το οτι αυτό είναι το αποτέλεσμα πολέμων, δεν το αμφισβήτησα ποτέ, αν και ελπίζω οτι κάποια στιγμή ο πολιτισμός θα πάψει να λειτουργεί έτσι.Επίσης, η Ελλάδα, στη σύγχρονη ιστορία της δεν έκανε μόνο αμυντικούς πολέμους, βλέπε μικρά ασία.Ένας πόλεμος, δεν μπορεί παρ όλα αυτά να δικαιολογηθεί.


    Θα ήθελα να μάθω τα πράγματα που έχουν ακουστεί για μένα και τις έμπιστες αυτές πηγές. Ενδεχομένως, εφόσον πιστεύεις τόσο σε αυτά που σε κάνουν να θές να με επαναφέρεις με τη βία στον ίσιο δρόμο, το να μου τα πείς να αρκεί. Εγώ πάντως εξακολουθώ να αμφιβάλλω για το κατα πόσο είναι δουλειά σου να με επαναφέρεις στον ίσιο δρόμο, δεχόμενος οτι υπάρχει τέτοιος.

    Σε χαιρετώ.

    RépondreSupprimer
  10. An to provlima sou einai poios eimai, to onoma mou einai Apostolidis, menw Mosxato (perissotera pistevw den einai anagaia na matheis mesw net). Exeis ena megalo provlima na grafeis pragmata pou exoun idi apantithei apo mena sta proigoumena comments. Telos pantwn, to na paradeigmatizeis mia genikoteri thewria i opoia thewreitai dedomeni einai anorimotita kai pistevw pws katalavaineis gia poious polemous lew. Polemo de sou kurittw giati einai asxetos autos o oros pou epilegeis na xrisimopoiiseis gia to dialogo pou exoume auti ti stigmi. Oson afora "tin kenotita twn legomenwn sou" den ennow auta pou grafeis sto blog. Kai prosekse auta pou les gia tin epirroi twn logwn giati mporei na exeis to dikaiwma na les kai na epirreazeis gia pragmata oudetera, alla gia poio ousiodi pragmata exoun diwxthei polloi anthrwpoi. (Kai se parakalw mi grafeis oloklires ektheseis gia na mou peis 2 pragmata, grafta pio periliptika)

    RépondreSupprimer
  11. εσύ πιο πάνω είπες οτι οι πόλεμοι νικιούνται με τις πράξεις και αυτός είναι ο λόγος που θέλεις να με σπάσεις στο ξύλο. Άρα εσύ είσαι αυτός που έθεσε την υπόθεση ως πόλεμο και εγώ προσπαθώ να κάνω τον πολεμο διάλογο (αν θές πες οτι το κάνω για να μην τις φάω). Τώρα για την ταυτότητά σου αν θέλω σε πιστεύω, γιατί το ερώτημα τώρα είναι απο που έμαθες για μένα και γι αυτά που λέω. Ιδίως απο πού έμαθες τόσα πράγματα για μένα ωστε να ξέρεις αυτά που πιστεύω εκτός μπλόγκ. Ποιές είναι τελικά αυτές οι έγκυρες πηγές που συζητάνε για μένα στο μοσχάτο?

    Δεν έχω καταλάβει ποιά είναι η θεωρία η οποία θεωρείται δεδομένη, ενώ δυσκολεύομαι να βγάλω νόημα απο την τελευταία πρόταση σου. Ακόμα περιμένω την θεωρία του Βολσεβικισμού παρεμπιπτόντως.

    Εγώ θα επαναλάβω οτι ο,τι γράφω το γράφω για μένα και νομίζω οτι δεν θίγει κανέναν. Το ίδιο και ο,τι λέω ή είπα στο παρελθόν. Σε παρακαλώ λοιπόν να είσαι πιο ακριβής σχετικά με τους λόγους που σε κάνουν να είσαι τόσο εκνευρισμένος μαζί μου.

    RépondreSupprimer
  12. pali malakies les. To ksulo den einai polemos, ksupna, pws to exeis lavei esu san polemo de mporw na katalavw tecpa, pera ap'auto to onoma pou sou eipa einai alitheia, ta pragmata de ta exw akousei sto Mosxato, kai telos den eimai poustis gia na apokalupsw tous anthrwpous pou mou exoun pei. Mporw na sou pw mono oti itan summathites sou sto sxoleio. Kai sunexise na epimeneis gia to volsevikos afou einai to mono pragma pou mou ti les. Oso gia auto pou les, sou exw pei 3 fores oti de exoun sxesi auta pou grafeis sto blog, me auta pou akousa(mi me ksanarwtiseis to idio pragma plz, varethika) kai nomizw oti ti teleutaia protasi tin exeis katalavei. Kai gia tous polemous genika pou les oti oi epithetikoi einai kakoi tote mi to les paraeksw giati de tha mporeis na krufteis (vlepe Mega Aleksandro).

    RépondreSupprimer
  13. Ε λοιπόν συγγνώμη, το λέω παραέξω, ο πόλεμος του Αλεξάνδρου δεν είχε τίποτα το καλό για μένα. Δεν θέλω να σε προβοκάρω, αλλά αυτή είναι η αποψή μου και μπορώ να την τεκμηριώσω. Δεν είναι αυτή βέβαια η συζήτησή μας.

    Αυτό με τους βολσεβίκους το ανέφερα γιατί πιό πάνω έγραψες κάτι λίαν επιθετικό (''Telos den einai mpolsevikos, einai volsevikos, asxete, mathe ligo istoria kai pws arxise na anaptusete i aristera kai meta grapse tis anousies filosofies sou mpetovlaka'') και σκέφτηκα οτι μπορεί να το βασίζεις κάπου. Δεν έχω σκοπό να ''στην πώ'' γιατί αυτό το βρίσκω ηλίθιο.

    Επίσης στο σχετικό με τον πόλεμο επέμεινα γιατί παραπάνω μου έγραψες το εξής: ''Kai gia auto pou les me ta logia pou spane kokkala, den eimai poiitis ilithie kai oi polemoi den nikithikan me ta logia, alla me tis prakseis. Alla pou na to ksereis afou eisai stokos stin istoria!''. Τελικά αποφάσισε, θές να δράσεις με λόγια (διάλογος) ή με πράξεις πολεμικές?

    Επειδή βλέπω οτι επαναλαμβανόμαστε, και οι δύο, πράγμα που δείχνει οτι δεν καταλαβαινόμαστε, θέλω να το θέσω αλλιώς. Τελικά τι έχεις έρθει να κάνεις στο μπλόγκ μου, αφού δεν θές να συζητήσουμε? Αν θές να συζητήσουμε γιατί ξεκίνησες έτσι τι συζήτηση? Αν πάλι θές όντως να με πελεκήσεις στο ξύλο, (πράγμα που το καταλαβαίνω, πολλοί θέλησαν στο παρελθόν), και τίποτα δεν σου αλλάζει γνώμη, γιατί μιλάμε? θές να με εκβιάσεις, να σταματήσω να γράφω, ή να αλλάξω αυτά που πιστεύω? Αν θές να με εκβιάσεις σε διαβεβαιώ οτι δεν θα τα καταφέρεις. Δεν σε φοβάμαι, και να με σπάσεις στο ξύλο τίποτα δεν θα αλλάξει. Εξ'άλλου αν σκοπεύεις να σπάς στο ξύλο όποιον διααφωνεί μαζί σου, να εύχεσαι πρώτον να ζήσεις πολλά πολλά πολλά χρόνια και δεύτερον να είναι όλοι πιο αδύναμοι απο σένα. Αν θές να με κάνεις να αλλάξω γνώμη, και να δώ κάτι που εσύ βλέπεις, ο μόνος τρόπος να το κάνεις με κάποια μικρή πιθανότητα επιτυχίας είναι με επιχειρήματα. Το να μου αλλάξεις γνώμη με το ξύλο είναι ακόμα πιο αδύνατον.

    Συγγνώμη που γράφω τόσο πολύ, αλλά θέλω να πώ οτι σε κάθε περίπτωση, δεν σέβεσαι το δικαίωμά μου να πιστεύω, να λέω και να συζητάω ο,τι θέλω. Τέλος, εξέτασε την περίπτωση να μην ισχύουν αυτά που έμαθες για μένα (δεν λέω οτι σου είπαν ψέμματα, αλλά μπορεί κάποιος με καλές προθέσεις να παρερμήνευσε αυτά που είπα, να μην κατάλαβε, ή πιθανόν να έχω αλλάξει απόψεις απο τότε). Θέλω να πιστεύω οτι είμαι άνθρωπος ανοιχτός σε άλλες απόψεις, και ως εκ τούτου έχω δεχτεί πολλές απο αυτές στο πέρασμα του χρόνου. Μετανοιώνω πολλά πράγματα που έχει τύχει να πώ στο παρελθόν με πολύ φανατισμό, και προσπαθώ να εξελίσσομαι συνέχεια και να μου θέτω ερωτήματα. Γι'αυτούς τους λόγους, πιστεύω πως είναι χρήσιμο να μου πείς τι είναι αυτό που ξέρεις ώστε να το συζητήσουμε σαν πολιτισμένοι άνθρωποι. Εδώ να πώ οτι δεν παζαρεύω για να μην τις φάω. Σου επαναλαμβάνω οτι δεν με φοβίζει καθόλου και είμαι διατεθειμένος να το ρισκάρω για να μπορώ να λέω ελεύθερα αυτά που πιστεύω. Πάντως αν ήμουν στη θέση σου δεν θα αντιμετώπιζα με τόσο θυμό κάποιον που δεν γνωρίζω, γιατί απο την δική μου οπτική, αυτό δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα.

    Και πάλι συγγνώμη για την έκταση...

    RépondreSupprimer
  14. koita to ksulo den einai polemiko einai apla viaio, se auto pou eipes oti mporei na exeis allaksei apo tote pou eleges sto sxoleio kapoia pragmata de diafwnw giati de gnwrizw proswpika, an se iksera tote pistevw tha eixa sximatisei gnwmi gia sena. Alla skepsou oti uparxoun paidia ta opoia exoun pathei plisi eggefalou kai eides ti ekanan sto Syntagma kai se alla meri tis Athinas kai oxi mono. Oloi upostirizoun kapoio aristero ideodes to opoio einai uper tou laou. Vevaia autes oi prakseis twn dithen anarxikwn mono autes tis antilipseis den upostirizoun. Kai auto de to lew san deksios, alla apla san anthrwpos me logiki. Tecpa uparxoun polloi pou entharunoun autes tis prakseis xwris na kseroun ti kruvetai apo pisw. Me autous tous anthrwpous eimai eksagriomenos giati den allazoun gnwmi kai to paizoun sxetikoi. Emena mou eipan oti eisai ena tetoio atomo, elpizw na me vgaleis psefti.

    RépondreSupprimer
  15. Απο τη στάση σου μέχρι τώρα έχω καταλάβει οτι όντως έχεις σχηματίσει άποψη, η οποία σε ωθεί μάλιστα στο να θέλεις να ασκήσεις βία εναντίον μου. Χαίρομαι και εκτιμώ πάντως οτι όσο προχωράει η συζήτηση γίνεσαι πιο ξεκάθαρος και διαλάκτικος απ΄ότι στην αρχή. Καταλαβαίνω τον θυμό σου, αλλά νομίζω οτι είναι λίγο ανούσιο να επιτίθεσαι έτσι σε όποιον πιστεύεις οτι είναι κομμάτι αυτών που κατακρίνεις. Το οτι όλοι υποστηρίζουν κάποιο αριστερό ιδεώδες που είναι υπέρ του λαού θα μου άρεσε να το δεχτώ αλλα δεν νομίζω πως τα πράγματα είναι έτσι. Η ελληνική κοινωνία έχει πολύ ισχυρό αριστερό άκρο, αλλά εξ'ίσου ισχυρό δεξιό. Απο την άλλη, αυτά που έγιναν τον Δεκέμβρη, δεν είναι κατ΄εμέ αποτέλεσμα κάποιας πλύσης εγκεφάλου ούτε κάποιου εξωτερικού σχεδίου. Διαφωνώ με την τυφλή αυτή πρακτική, και ξέρω καλά οτι πολλοί έκαναν ο,τι έκαναν χωρίς καμια συνείδηση. Συμφωνώ οτι έτσι όπως έγιναν όλα, τίποτα δεν κερδίθηκε για κανέναν, εκτός απο την εξουσία. Η αποψή μου είναι οτι ο,τι έγινε έγινε γιατί η ελληνική κοινωνία είναι άρρωστη, και οι ζωές των ανθρώπων γίνονται όλο και πιο άδειες. Μπορεί να σου φανούν κλισέ ολα αυτά που λέω, αλλά εν τέλει τα γεγονότα ήταν ένα, ομολογομένως ηλίθιο, ξέσπασμα ανθρώπων που αντιμετωπίζουν μία ζωή χωρίς προοπτικές σε μία παρηκμασμένη κοινωνία. Δεν πιστεύω στην τυφλή βία κατά οποιουδήποτε, όμως βλέπω την ανάγκη για μία αλλαγή, και για κάποιες ώρες, μπορεί και μέρες, πίστεψα οτι αυτή αλλαγή μπορούσε να βγεί απο την αντίδραση του Δεκεμβρίου. Θα μου άρεσε πολύ να έπεφτε η κυβέρνηση, ώστε να ένοιωθε ο κόσμος οτι κάποιος τον ακούει. Γιατί εμένα με τη σειρά μου με εξαγριώνει το γεγονός οτι ζούμε σε μία "δημοκρατία" στην οποία ο πολίτης δεν έχει εν τέλει καμία δύναμη. Μη μου πείς εκλογές, σε παρακαλώ. Αυτή η κατάσταση είναι που προκαλεί τέτοια γεγονότα, γιατί οι άνθρωποι δεν ξέρουν πιά τι να κάνουν. Δεν ξέρω ποιά είναι η λύση γι'αυτό, και αυτός είναι και ένας λόγος για τον οποίο έχω πάψει να είμαι πολιτικοποιημένος σε τέτοιο επίπεδο. Πάντως για να σου απαντήσω μετά απο τόσο μπλάμπλά δεν νομίζω πως ανήκω στην κατηγορία που θές να πατάξεις. Απο τη μία δεν πιστεύω οτι "κρύβεται" κάτι πίσω απο τα γεγονότα, αλλά απο την άλλη, σε καμία περίπτωση δεν τα ενθαρρύνω και προσπαθώ με όλη μου τη δύναμη, γενικά στη ζωή μου, να αλλάζω γνώμη όταν νοιώθω οτι υπάρχει λόγος και κυρίως να μην το παιζω σχετικός.

    RépondreSupprimer
  16. πωπωπω έγραψα πάρα πολύ, παρασύρθηκα, με συγχωρείς.

    RépondreSupprimer