17.2.09

Ελύθερος πολιορκημένος

Γιά όσους διάβασαν το προηγούμενο πόστ και ανυσήχησαν, να σας πώ οτι πάω καλύτερα. Νοίωθω ελεύθερος πολιορκημένος. Πολιορκημένος γιατί αυτή είναι η κατάσταση. Ελεύθερος γιατί μπόρεσα και κινήθικα και κινούμαι αυτή τη στιγμή προς μοίρα καλύτερη απο αυτή των πραγματικών ελεύθερων πολιορκημένων. Πως μου ρθε να χρισημοποιήσω αυτή την έκφραση δεν ξέρω. Η πρόθεση πίσω απο το πόστ ήταν απλά να μην ανυσηχείτε, θα τα καταφέρω. Η αγαπημένη μου μικρή έκανε πόστ στο απο κάτω κομεντ. Θέλω να πώ, κόμεντ στο απο κάτω πόστ.

ΟΟΟΟΟΟΟΟ μόλις μου ρθε μια φοβερή ιδέα, στο επόμενο πόστ θα προσπαθήσω να μην πατήσω ούτε μία φορά το backspace ή το deleteμ για να δώ τη θα βγεί... Γίνομαι σουρεαλιστής μου φένεται. Ξεκίνησα το περι θανάτου του Σαραμάγκου. Το μόνο που μέχρι τώρα δεν είχα διαβάσει απο την τριλογία. Τα περι φωτίσεως και περι τυφλότητος σας τα συνιστώ με τα χίλια.

Έχω (άκουσον άκουσον) να διαβάσω για την εξωτερική πολιτική του Σουλτανάτου του Ομάν σχετικά με τα θέματα ΄΄πρόσφυγες, μετανάστες και ρατσισμός στη νότια αφρική΄΄ καθώς και ΄΄το προσωπικό δικαίωμα στην ελευθερία της έκφρασης. Αύριο έχω ραντεβού για κουβέντα με τη Σοφί, την κοπέλα με την οποία θα εκπροσωπήσουμε το Ομάν σε ένα ας πούμε συμβούλιο νέων στη Χάγη, στις 22 Μαρτίου. Είναι όμορφη. Σήμερα είδα κι άλλες όμορφες!! Τελικά υπάρχουν. Βέβαια ακόμα την μικρή δεν την αλλάζω, και ούτε θα είχε λόγο να ζηλεύει μεταξύ μας.

Συνειδητοποιώ οτι γράφω λίγο σαν τον Έτγκαρ Κέρετ. Αν δεν τον ξέρετε να τον μάθετε. Θα αφιερώσω σε αυτόν τεράστιο πόστ κάποια άλλη φορά. Ο τύπος είναι θεός. Είμαι περήφανος που γράφω σαν αυτόν.

Πολλά φιλιά φίλοι. Πάω.

1 commentaire:

  1. ετγκαρ κερετ
    να ξερεις συνεβαλα κι εγω σστο να αγαπησει κοζμος ετγκαρ κερετ κ παντου λεω ντοχ ντοχ:D και κανω τη μαπα μου :D και χαιρομαι.ναι ρε no matter what anyone says i can now see the beauty of this world



    i dont know if im gonna forget her but im gonna have a good time

    RépondreSupprimer