16.2.09

Αντικαταναλωτικά Ψώνια

Είμαι πολύ χάλια. Για πρώτη φορά από τότε που έφτασα εδώ σκέφτομαι να γυρίσω. Δεν ξέρω αν θα το κάνω όμως ο λόγος είναι επειδή η κοπέλα μου με άφησε επειδή λέει είμαι μακριά και μπλάμπλα. Και μάλιστα ανήμερα αγίου Βαλεντίνου το έκανε και με άλλον. Μου ρχεται να φάω το pc έτσι όπως το λέω αυτο. Όποτε σκέφτομαι μήπως γυρίσω κοντά. Ποιός χέστηκε που είναι γαμάτα εδώ και κάνω κάτι που πολύ αγαπάω. Χωρίς αυτήν λίγα πράγματα λειτουργούν. Και όταν πηδιέται και με άλλον και το θεωρεί και σοβαρό και δεν ξέρω και εγώ τι, ΤΙΠΟΤΑ δεν λειτουργεί. Θα αφήσω το χρόνο να κυλήσει και αν δεν πάω καλύτερα τα παρατάω και γυρνάω στην αγκαλιά της.

Μέχρι να κυλήσει ο κωλοχρόνος όμως έπρεπε να βρώ ΄΄καταφύγια΄΄. Έτσι, και σε περιόδους οικονομικών δυσκολιών για έναν έλληνα-φοιτητή-με οικονόμους γονέις στην ελβετία υπενθυμίζω, εφήυρα τα αντικαταναλωτικά ψώνια.

Εδω πέρα τα super market πουλάνε προιόντα εξαιρετικής ποιότητας. Fair trade επίσης. Όμως, πάντα μπαίνοντας σε ένα super market εκτός απο αυτά που χρειάζεσαι αγοράζεις και διάφορες άλλες πίπες, όπως καινούρια οδοντόβουρτσα με ωράιο ντιζάιν, μπισκοτάκια, τσάγια, κόκα-κόλες, έτοιμες πίτσες η φαγητά γενικώς και πολλών άλλων ειδών παπαριές μόνο και μόνο επειδή σου γυάλισαν. Απο αυτό ζούν και αυτοι, και κάνουν και τεράστια κέρδη. Εγω λοιπόν, μετά την πρώτη μέρα του δεύτερου εξαμήνου και χωρίς τίποτα στο σπίτι, ψυχολογικό ράκος και με 160 ευρώ για να τελειώσω το μήνα και να πληρώσω τα 70 ευρώ της εκδρομής που θα κάνουμε με τη σχολή, δυεισδησα στο super market με νέα αγοραστική φιλοσοφία. Αποφάσισα, εκτός της κάλυψης των αναγκών μου, να αγοράσω ΜΟΝΟ χρήσιμα, φθηνά και υγειινά πράγματα, ώστε τα χρήματα μου να αποδώσουν στο μάξιμουμ. Ώς εδώ πεζό φένεται το σκηνικό.

Αυτό που με εξέπληξε και με έκανε να γράψω αυτό το ποστ, ήταν η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ επιτυχία του πειράματος. Τελικά τα αντικαταναλωτικά ψώνια είναι πιο αποδοτικά απο τα καταναλωτικά. Αγόρασα, 1 κιλό πορτοκάλια, 7 ακτινίδια, σπανάκι, βιολογικά μακαρόνια, βιολογικό μούσλι, 2 γάλατα, βιολογικό αναποφλοίωτο ρύζι και 12 άυγα. Η τιμή, 16 ευρώ. Αν σας πώ οτι δεν τρώω ποτέ μεσημεριανό σπίτι επειδή τρώω στη σχολη πανφθηνα και βράδυ τρώω μόνο που και πού, καταλαβαίνετε οτι πρόκεται για προμήθειες δύο εβδομάδων. Γιουπίιιιι έκανα οικονομία, θα τρώω υγειινά, αντιστάθηκα σε ένα καλοστημένο πειρασμό και δεν μου λείπει τίποτα. Σας συνιστώ να το κάνετε την επόμενη φορά που θα πάτε για ψώνια.

Είναι πολύ αποτελεσματικό όμως και στο να σας κάνει να νοιώσετε καλύτερα που είστε 2000 και χιλιόμετρα μακριά απο τη μικρή σας, αυτή πηδιέται με κάποιο σταμάτη και εδω πέρα δεν υπάρχει καμία που να σας εμπνέει.

Το μπλόγκ βοηθάει εξ΄ίσου πρέπει να πώ. Ευχαριστώ μπλόγκ. Τα λέμε σύντομα (αύριο?)

7 commentaires:

  1. κ εγω κατί αλλά ψάχνω και μία άλλη να αγαπάω, με άλλο τρόπο, γιατί αυτή που αγαπάω τώρα μου πελέκησε την πόρτα στη μάπα κλαπς.

    Όχι ντ'αξ δεν νομίζω να φύγω πάντως. Θα βοήθουσε σιγουρα αν ερχόσουν/ερχόσασταν (κάποιοι) να με δείτε.

    RépondreSupprimer
  2. θελω


    ουουυφ>.<

    θα ρθω:]

    RépondreSupprimer
  3. ωραιο το μπλογκ...μ'αρεσει! καλη συνεχεια...ελπιζω να μην σου ξαναρθει να γυρισεις πισω...απλα ξεχνα τα ολα, αφιερωσου στη ζωη σου και μην γυρνας πισω στο παρελθον.
    (σ'αγαπαω)


    η μικρη

    RépondreSupprimer
  4. αμε οντωσ ωραια...περιμενω το επομενο post
    ως τοτε φιλουφκια

    RépondreSupprimer
  5. Excuse la femme...la vie est trop belle για να την ξοδεύεις σκεφτόμενος κάποια που δεν αξίζει. Έτσι και αλλιώς, οι γυναίκες είναι περισσότερες από τους άντρες. Όλο και κάποια θα βρεις για σένα! D'accord? :)

    RépondreSupprimer
  6. @αριαδνάκι
    Εεεεε long time no see!! Ελπίζω όλα να πάνε καλά με την ομολωγουμένως δύσκολη χρονιά. Άσχετα με την ατμόσφαιρα του πόστ, να ξέρεις οτι είμαι πολύ ευχαριστημένος απο την αρχιτεκτονική και οτι πραγματικά αξίζει τον κόπο...ακόμα αυτό θέλεις ε?

    @Carina
    Eυχαριστώ για τη θετική ενέργεια, im working on it :D

    RépondreSupprimer