7.12.09

Images of Περικλής


Σήμερα πάει ενας χρόνος. Και οι περισσότεροι τίποτα δεν κατάλαβαν.

Μακάρι να μπορούσα να είμαι κ εγώ έξω στους δρόμους. Όμως αντ'αυτού συζητάω με παππούδες. Ναι κύριε, παππούδες 19χρονών. 19χρονα παιδιά, που εν τέλει την ίδια θέση θα έχουμε στην αυριανή κοινωνία, πιστεύουν πράγματα παράξενα. Προσπαθώ να μην πιστεύω στην αλήθεια, και ούτε τώρα θεωρώ κάτι αληθινό η ψεύτικο. Όμως μέσα στη σχετικότητα των πραγμάτων με σοκάρει να ακούω έναν άκαμπτο και ψυχρό λόγο να εκφωνείται απο συνομίληκους. Έναν λόγο στον οποίο εντάξει, μερικοί στενόμυαλοι παππούδες, στραμένοι στο ένδοξο χθές έχουν δικαίωμα να καταφεύγουν, γιατί ούτως η άλλως δεν τους αφορά το ουτοπικό αύριο. Όμως 19χρονα παιδιά? Άνθρωποι που θα φτιάχναμε μαζί κάτι καλύτερο?

Δεν έχω παρα να απογοητεύομαι. Απο που να αντλήσω αισιοδοξία, τώρα που έχασα και την Ελβετία? Η ουτοπία στο κεφάλι μου, μάλλον εκεί θα παραμείνει.

Η τέχνη, λέω στον εαυτό μου, είναι ένα μέσο για να τους νικήσουμε. Γιατί σιγα μην νοιώθουν οι 19χρονοι αυτοί παππούδες οτιδήποτε απο τέχνη. Η τέχνη είναι ένας κόσμος δικός μας, ένας κόσμος εξ'ορισμού ουτοπικός και ελεύθερος. Ας προοδεύουμε εμείς στην φούσκα αυτή και ας τους αυτούς να πάνε πίσω. Είναι θλιβερό αλλά απαραίτητο. Στο τέλος όλοι μαζί θα την κάνουμε. Όμως εμείς χορτάτοι και αυτοί όχι. Γιατί πως μπορείς να χορτάσεις αναμασώντας μπαγιάτικο φαγητό?

Ο στόχος είναι να ζήσω ευχάριστα τη ζωή και όχι να την γεμίζω με οργή και απαισιοδοξία. Δεν πρέπει να το ξεχνάω αυτό. Το πρίν είναι ένα μέσο για να προετοιμάσεις την οπτική σου για το μετά. Και όταν δεν υπάρχει άλλο μετά (άσχετα αν είναι επειδή συνάντησα τυχαία τον Κορκονέα η επειδή η καρδιά μου είπε να πάψει να λειτουργεί) ο στόχος έιναι να είσαι ευχαριστημένος για όλα τα προηγούμενα μετά που τώρα είναι πρίν. Όμως το μετά να ταυτίζεται με το πριν είναι ένα σχήμα που ξεφεύγει απο τη λογική μου.

Η πολλή σκέψη με κάνει να γυρνάω γύρω γύρω. Όποτε λέω να βάλω μουσική τόσο δυνατά που να μην μπορώ να σκεφτώ άλλο. Να φανταστώ τις εικόνες της Sigrid, της προσωπικής μου ουτοπίας.

Πένθος και όνειρα.

45 commentaires:

  1. Σε περιμένω όμως δεν θα σου απαντήσω.

    RépondreSupprimer
  2. ειχα καιρο να μπω στο μπλογκ σου και χαρηκα που μπηκα τωρα φιλε :)
    μιλαμε κανονικα συντομα :P

    RépondreSupprimer
  3. KALA PROKE ELEOS...GRAPSE TIN GNWMI SOU OPOIA KAI NA EINAI AUTI....ALLA MN GRAFEIS PRAGMATA GIA ALLOUS...O KATHENAS EXEI TIS APOPSEIS TOU...DEN EPITREPETAI NA BGW EGW KAI NA LEW OTI O PROKOS AUTO O PROKOS TO ALLO....GENIKA GIA OPOINDIPOTE GRAPSE OTI STON POUTSO THES....PRAGMATIKA OTI STN POUTSO THES...ALLA KOPSE AUTES TIS PIPES...DENIS

    RépondreSupprimer
  4. eisai gia ton putso...

    RépondreSupprimer
  5. orea ta les re anonyme bravo sou

    RépondreSupprimer
  6. se psaxnw apegnwsmena ston thlefwniko katalogo ...se psaxnw sto a...dn eisai se psaxnw sto p ..kai pali dn se vriskw ...se psaxnw sto k kai ekei se vriskw KWLOZWO

    RépondreSupprimer
  7. mia papia ma poia papia mia papia ma papia....kati gia na anebasei to epipedo tou blog sou

    RépondreSupprimer
  8. ITAN MIA FORA KE ENA KAIRO 2 KINEZOI TORA ADE METRA TOUS

    RépondreSupprimer
  9. gamoto berdeutika kiolas...

    RépondreSupprimer
  10. Ήταν δυο χωριάτες στον κάμπο και θέριζαν. Ξαφνικά περνούν από πάνω τους δύο Μιράζ 2000 (αεροπλάνα).
    Λέει ο ένας:
    - Το είδες;
    - Τι ήταν; ρωτά ο άλλος.
    - Μιράζ 2000!
    Σιγά μη μοιράζει και πεντοχίλιαρα, απαντά ο άλλος

    RépondreSupprimer
  11. Πάει ένας Λαρισαίος να αγοράσει ένα αυτοκίνητο. Ο πωλητής:

    - Τι θα θέλατε κύριε;

    - Ένα αυτουκίνητου... λέει ο Λαρισαίος.

    - 4x4; ρωτάει ο πωλητής.

    - Τι να του καν κύριεμ', 3x3 ίνι του γκαράζ μου, που να του βαλ'τ' 4x4;

    - Να πάρετε ένα Almera, του προτείνει ο πωλητής.

    - Ααα, κοίταξι να δεις, ιγώ σήμιρα του θέλου, όχι άλλ' μέρα!

    RépondreSupprimer
  12. benei enas agglos se ena bar stin larissa ke leei :

    -two beers

    kai apadaei o larisseos:

    -esy tou pirss

    RépondreSupprimer
  13. PUSTAR WARS EPISODIO 3 H AORATH PSOLI

    RépondreSupprimer
  14. Ce commentaire a été supprimé par un administrateur du blog.

    RépondreSupprimer
  15. Pisteue oti skata thes, min anafereis onomata. Tis outopies valtes ston kwlo sou mpas kai niwseis kai epitelous siniditopoiiseis se ti kosmo zeis...Ap tin mia exoume opws les, tous pappoudes. Distixws omws ap tin alli exoume kai ta anorima, asxeta, xamena kormia kai kiriws stenomuala pou zoun ston kosmo tous kai adinatoun na xwnepsoun tin pragmatikotita.

    RépondreSupprimer
  16. i gineka leei ston adra tis agapi mou tha mou kaneis ena gio ....ke o adras apadai YOOOO

    RépondreSupprimer
  17. VASIKA FATON LIGO MBAS NIWSEIS

    RépondreSupprimer
  18. itan 2 anarxokoumounia kai pezane skaki ke leei o enas mat

    - NTOUUUU

    RépondreSupprimer
  19. KAI MYALO NA IXA PALI BAOK THA IMOUNA

    RépondreSupprimer
  20. Ce commentaire a été supprimé par un administrateur du blog.

    RépondreSupprimer
  21. Ce commentaire a été supprimé par un administrateur du blog.

    RépondreSupprimer
  22. TO BE CONTINUED .............

    RépondreSupprimer
  23. GI AUTOUS POU DEN KSEROUN...MEROIKA PASOKIA ETSI NA TA KSEREIS...

    RépondreSupprimer
  24. PAPARDELAS ANASTASIOS

    RépondreSupprimer
  25. MERIKA PASOKIA NA VALEIS STON KWLO SUUUU

    RépondreSupprimer
  26. Ce commentaire a été supprimé par un administrateur du blog.

    RépondreSupprimer
  27. LOOOOOOOOOOOOOOL

    RépondreSupprimer
  28. Παιδι ή παιδιά δεν έβρισα κάποιον, διαφώνω με κάτι και το εκφράζω αλλά θέλω να πιστεύω οτι δεν το κάνω με υβριστικό τρόπο και επειδή έγραψα περικλής αυτό είναι γιατί ο Περικλής είναι η αφορμή για όλες αυτές τις σκέψεις, όχι το κεντρικό θέμα. Νομίζω οτι ξέρουμε και οι 2 οτι διαφωνούμε στο επίπεδο της πολιτικής σκέψης και δεν έγραψα εδώ κάτι καινούριο ούτε κάτι ακραίο.

    Επίσης το μπλόγκ είναι επώνυμο, δεν κρύβομαι πίσω απο κάποιο ψευδώνυμο (οκ το όνομα μου δεν είναι edukation αλλά δές το URL βλάκα) και αν Περικλή εκνευρίζεσαι με αυτά που γράφω, έλα να το συζητήσουμε, ξέρεις πολύ καλά ποιός είμαι, που θα με βρείς και τι πιστεύω.

    Σε κάθε περίπτωση αυτό το παράξενο, ανώνυμο και κάπως τραμπούκικο σπαμ το βρίσκω ο,τι πιο ηλίθιο.

    Εκτός αυτού σχετικά με το σχόλιο σου Ντένη που το εκλαμβάνω ως το μόνο κάπως σοβαρό δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει να γράφω για ένα συγκεκριμένο άτομο? ούτως η άλλως το πόστ αφόρα τουλάχιστον 5 άτομα που ξέρω, και αν θές το Περικλής απο τον τίτλο το σβήνω, δεν είναι αυτό το θεμα!

    Δεν νομίζω οτι μπορείτε να καταλάβετε, αλλά πόσο μπορεί να είστε κομπλεξικοί για να κάνετε αυτό το πράγμα? Και τις ουτοπίες ανώνυμε έχω δικαίωμα να τις έχω όπου θέλω, όπως και τα ονόματα έχω το δικαίωμα να τα γράφω αν θέλω. Δεν καταλαβαίνω ποίος μου το απαγορεύει. εξ'άλλου ξαναείπα δεν είναι αυτό το γαμημένο το θέμα.

    Παιδιά εγώ βλέπω οτι αυτή η συμπεριφορά απλώς επιβεβαιώνει το έλλειμα δημοκρατίας που παρουσιάζεται, και που κάπως περιγράφεται στο ποστ.
    Συνεχίστε αν θέλετε, δεν με νοιάζει. Και Περικλή θα ρθω να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα αυριο αν σε βρώ.

    RépondreSupprimer
  29. και τώρα που ξαναδιαβάζω τα κόμεντ ΞΕΡΩ οτι μόνο εσύ είσαι περι.

    RépondreSupprimer
  30. Αντώνη καλως ήρθες στο κόσμο των blog.

    RépondreSupprimer
  31. vre proke ...saini pou katalaves oti ime ego to deutero comment exei ke ypografi !!!!!!!!!!!!!!!1

    RépondreSupprimer
  32. το 99% των μαιμουδισμών εσύ είσαι πάντως. και αν έιδες απάντησα στο Ντένη.

    RépondreSupprimer
  33. 8a borousa na simfono mazi s s oti les an ipirxan 2 proipo8esis:
    1 diasafinizes pies apoyis pou e3efrase i neolea s dimiourgisan tin apoyi peri "19xronon papoudon"
    2 an ixes simetasxi o idios ebrakta k eloga s ola osa sinevisan k simvenoun.
    giorgosg

    RépondreSupprimer
  34. Ας πούμε απλά λοιπόν οτι δεν μιλάμε για όλη τη νεολαία αλλά για μέρος της φυσικά.Απλά σε διάφορες συζητήσεις, τέτοιου είδους άτομα προτιμούν την τάξη απο την ελευθερία. Προτάσσουν τις περιουσίες απο τις ζωές και γενικά έχουν αυτή την συντηριτική οπτική για τα πράγματα, που μέχρι πρότεινος άκουγα μόνο απο δεξιούς παππούδες.

    Ξαναλέω οτι κατα την αποψή μου έχουν το δικαίωμα να πιστεύουν οτι θέλουν και οτι αυτό που εκφράζω εγώ είναι προβληματισμός αλλά δεν μπορώ να πώ σε κανέναν τι να πιστεύει και τι όχι.

    Για την δεύτερη προυπόθεση σου, πρέπει να σου πω οτι επειδη βρίσκομαι στην ελβετία μου είναι δυσκολο να συμμετάσχω όσο ενεργά όσο κατάλαβα οτι εσύ συμμετείχες στις κινητοποιήσεις, όμως να ξέρεις οτι συμμετέχω όπως μπορώ (οι συζητήσεις που προκάλεσαν τα απο πάνω είναι μέρος της συμμετοχής μου) και να είσαι σίγουρος οτι αν ήμουν εκεί θα ήμουν στους δρόμους.

    RépondreSupprimer
  35. xerome m tn apadisi s :)n se sigouros pos opios 8eti tn asfalia pano ap tn elef8eria.. i zoi t mera m ti mera 8 ne efialtis..gt eftixos iparxi mia isxiri mioyifia i opiadn 3exna k dn vlepi memonomena peristatika giro ts.. oso g tn simetoxi s, den ine simetoxi mono o dromos oute mono i katagrafi ideon k i dimosiopiisi ts.. malon esi pleonektis eki p isteroume i ali k si isteris eki pou pleonektoume.. g afto exoume oli mas anagi n imaste mazi enadia s osous nomizoun pos i zoi ts 8 ne anekdota, kanapes k yifos ka8e 4 xronia. giorgosg

    RépondreSupprimer
  36. re to tragiko ine oti akoma den exeis katalavei oti ta comment ta kanane pano apo 5 atoma to opio adiprosopoeuei peri to 80% ton views sou ....den thelo na asxolitho allo grapse oti thes ... DEN ME NOIAZEI

    RépondreSupprimer
  37. και ολόκληρος στρατός να ήταν δεν εχει κάποια διαφορά...και όλοι οι αναγνώστες μου να ήταν πάλι δεν έχει κάποια διαφορά.

    RépondreSupprimer
  38. file anonime 8eli arxidia oxi t n kanis kritiki s gnomes pou dimosievoun ali ala n dexese k n apadas m a3ioprepia sts kritikes pou kanoun i ali g ts dimosiefsis s.. g afto dimosiefse k si ts gnomi s an 8es g n ipar3i mia epikodomitiki sizitisi alios mine m tn eafto s. giorgosg

    RépondreSupprimer
  39. Για να συνεχιστεί ο πιο εποικοδομητικός αέρας που πέρνει αυτή η συζήτηση, η γνώμη μου είναι πως ελευθερία και ασφάλεια (θα προτιμήσω τον όρο ασφάλεια από τον όρο τάξη) δεν είναι ανταγωνιστικές αξίες αλλά συμπληρωματικές, μιάς και η ασφάλεια είναι προυπόθεση της ελευθερίας. Δεν μπορώ να διανοηθώ τον όρο ελευθερία χωρίς τον όρο ασφάλεια.
    Δεν καταλαβαίνω λοιπόν την τοποθέτηση σου αυτή, μιας και δεν μπορείς να προτιμάς, το ένα ή το άλλο. Το ένα είναι προυπόθεση του άλλου.

    RépondreSupprimer
  40. Αυτό που λές το δέχομαι, όμως βρίσκω το ασφάλεια κάπως σχετικό. Γιατί για μένα στην Ελλάδα δεν έχουμε κανένα σοβαρό πρόβλημα ασφάλειας όμως έχουμε ένα αρκετά μεγάλο πρόβλημα έλευθερίας. Επίσης βρίσκω οτι η σχέση τω δύο αξιών είναι κάπως πιο πολύπλοκη, διότι όσο οι άνθρωποι αποκτούν παιδεία ελευθεριακή, τόσο η ελευθερία μπορεί να εμβαθύνεται, όμως η ασφάλεια είναι κάτι που δεν έχει νόημα να εμβαθύνουμε πολύ περισσότερο απο το βαθμό στον οποίο τη βιώνουμε σήμερα.

    Στο κόμεντ που έγραψες απο πάνω θα απαντήσω μόλις έχω λίγο χρόνο, όμως να ξέρεις οτι, και μόνο απο τα επιχειρήματά σου και απο τον τρόπο που μιλάς, είσαι χιλιόμετρα μακριά απο το είδος πολιτικής σκέψης που κριτικάρω σε αυτό το πόστ, και οδηγεί στις αντιδράσεις που είδαμε απο πάνω.

    RépondreSupprimer
  41. prwti fora mpainw st blog...
    pragamtika polu wraia logia!!mn psarwneis... ksereis poios exei dikio k poios adiko k poios exei dei tn pragmatiko kosmo... k t gegonos oti kapoioi exoun enoxlh9ei toso polu prepei n s xaropoiei gt malon m afta p eipes kati ts etsoukse...
    sunexise etsi! ;)

    RépondreSupprimer
  42. H suzhthsh katw apo ena tetoio ar8ro einai apla extract apo 8eatro tou paralogou, alla leei o enas alla katalavainei o allos. To keimeno sou akoma k me onoma "Periklhs"(ka8ws kaneis dn mporei na apodeiksei oti den htan sumvolikh h xrhsh) den prosevale kanenan, plus to oti apanthses se kapoia traboukistika comments kratontas epipedo sthn suzhthsh. Prwth fora mphka sto blog kai epeidh eida to prwto keimeno, hr8a edw na pw mia gnwmh asxetws me to an sumfwnw h oxi.

    RépondreSupprimer