27.7.09

Greetings from the beautiful greek islands












and the necessary musical cover :

2 commentaires:

  1. λοιποοοον.. από τότε που τυχαία ανακάλυψα το blog σου, εχει γινει για μενα μια απο τις κυριοτερες πηγες ενημερωσης. μηπως μπορεις να με διαφωτισεις ως προς το πως εσυ ενημερώνεσαι και ενημερωνεις και μας σχετικα με τοσα ενδιαφεροντα θέματα; και δεν αναφερομαι μονο στις γνωσεις σου για διαφορα παγκοσμιου επιπεδου ζητηματα αλλα κυριως για τα υπολοιπα θέματα οπως η αρχιτεκτονικη (το παθος σου για την οποια συμμεριζομαι), το ενδιαφερον σου για τα βουνα αλλα και η μουσικη. θα μπορουσες να μου συστησεις καποιες ταινιες, μουσικα groups η βιβλια?
    ευχαριστω,
    anetta*

    RépondreSupprimer
  2. γειά σου! Έχω καταχαρεί με το κόμεντ σου. Γυρισα απο τα νησιά και είμαι και πάλι εδώ, όμως φοβάμαι οτι δεν πολυμπορώ να σου απαντήσω στις ερωτήσεις σου. Αν μου επιτρέψεις να ψωνιστώ για μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου, θα σου πω γιατί. Βασικά μία τύχη που έχω είναι οτι ποτέ δεν μου συνέβη να ψάξω συγκεκριμένα για κάτι. Οι πληροφορίες ερχόνταν κάπως ''μόνες'' τους αφότου αποφάσιζα πως θέλω να ασχοληθώ με το τάδε ή το τάδε πράγμα. Κάπως έτσι είναι και με τα πράγματα τα οποία μου θέτεις, άρα δεν μπορώ να σου πώ ακριβώς οτι ενημερώνομαι απο δώ ή εκεί γιατί τα πράγματα κάπως έρχονται σε μένα.

    Απο την άλλη είναι χαρά μου να μοιράζομαι με ανθρώπους οπότε με τρομερή ευχαρίστηση να σου πώ κάποια βιβλία, κάποιες ταινίες ή λίγη μουσική που μιλάει στα δικά μου γούστα, όμως ενδεχομένως να μην ταιριάξει στα δικά σου.

    Απο βιβλία αυτό τον καιρό είμαι πωρωμένος με τον Έρνεστ Χέμινγουει...Γνωστό και κλασσικό. Ένα άλλο ενδιαφέρον πράγμα που προτείνω πάντα σε ενδιαφέροντες ανθρώπους, είναι ο έτγκαρ κέρετ, ένας ισραηλινός συγγραφέας και σκηνοθέτης που στην ελλάδα εκδίδεται απο τις εκδόσεις καστανιώτη...σε αφήνω να το ψάξεις...

    Απο μουσική αυτό τον καιρό μ'αρέσουν πολύ οι poni hoax οι metronomy οι the teenagers και ένα τραγούδι των electrelane το ''to the east''. Επίσης σου συνιστώ cocorosie αν δεν τους ξέρεις, και απο πιο electro, calvin harris (acceptable in the 80's το τραγούδι), αν και είναι κάπως της μόδας στην ευρώπη αυτό τον καιρό και έχω ένα κομπλεξάκι με τα ''της μόδος'' πράγματα. Τέλος απο καλή electro τρελαίνομαι για slagsmalsklubben η αλλιώς Smk.

    Τέλος ταινίες έχω καιρό να δώ πραγματικά, γιατί δεν έχω και πάάάάάάρα πολυ χρόνο μεσα στη χρονιά. Θα προσπαθήσω να ξαναπιάσω ρυθμό και θα σε ενημερώσω :Ρ πάντως τα κλασσικά είναι ατέλειωτα, και εγώ εκεί καταφεύγω όταν δεν έχω κάτι πολύ ψαγμένο στα χέρια μου...

    RépondreSupprimer